Juf Daisy over Veilig leren lezen kim-versie

Kinderen zijn betrokken met de kim-versie van Veilig leren lezen, ze zijn allemaal mee!

De kim-versie van Veilig leren lezen biedt beginnende lezers een nog betere start voor hun lees-en taalontwikkeling en zorgt ervoor dat je kinderen met plezier leren lezen.

"De kinderen reageren heel positief op het werken met Zwijsen. Ze zijn heel betrokken. Zeker wanneer we klassikaal aan het bord werken, kun je heel goed zien dat ze allemaal kunnen volgen. De interactie met het digitale bord vind ik een heel positieve inbreng. Ook het individueel werken op verschillende niveaus vinden mijn leerlingen heel fijn."

Juf Daisy, 1ste leerjaar | BSGO De Spreeuwen, Mechelen

Waarom jij voor de kim-versie moet kiezen?

Goed leren lezen is een basis die je elke leerling graag cadeau doet! Met de Veilig leren lezen kim-versie krijgen beginnende lezers een nog betere start voor hun lees- en taalontwikkeling.

Veilig leren lezen kim-versie is de enige methode in Vlaanderen die gebaseerd is op wetenschappelijk onderzoek én jarenlange klaspraktijk. Kinderen leren dan ook beter lezen dan om het even met welke andere methode. Het auteursteam staat onder leiding van de Vlaamse taal- en leesspecialist Astrid Geudens.

Waarom jij voor de kim-versie moet kiezen?
Download folder: Waarom jij voor de kim-versie moet kiezen?

Ter inzagepakket Veilig leren lezen

Wil je de materialen eens rustig inkijken en uitproberen?

Ter inzagepakket aanvragen

Vraag een presentatie aan

Onze Zwijsen adviseurs komen graag Veilig leren lezen op jouw school toelichten.

Vraag een presentatie aan
Veilig leren lezen

Taal- en leesmethode voor het 1ste leerjaar

Veilig leren lezen is al tientallen jaren de meest gebruikte én meest succesvolle taal- en leesmethode voor het 1ste leerjaar. Wetenschappelijke inzichten en praktijkervaringen hebben geleid tot de kim-versie. Hierin zijn de leerlijnen technisch lezen, spelling, begrijpend lezen, spreken en luisteren, woordenschat en leesbevordering stevig verankerd. Zo geef je jonge lezers de beste basis voor hun verdere lees- en taalontwikkeling.